
Ακολουθήστε τα ένστικτα σας και απολαύστε την συγκίνηση που προσφέρει το MR Racing 2023
Τα όνειρα δεν ήταν ποτέ τόσο κοντά. Ικανό να προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις και εξαρτήματα στην αγορά - με ασυναγώνιστη σχέση απόδοσης-τιμής και απαράμιλλη εμπειρία οδήγησης, το νέο MR Racing 2023 μοιράζεται πολλά από τα ίδια χαρακτηριστικά με τον μεγάλο του αδερφό, το MR PRO 2023, επιτρέποντας σας να το απολαύσετε σε οποιοδήποτε σενάριο. Κινούμενο από έναν υδρόψυκτο δίχρονο κινητήρα και με 6ταχυτο κιβώτιο, διαθέτει καρμπυρατέρ PWK 38 της Keihin, τρόμπα συμπλέκτη της MAGURA και τρόμπες και δαγκάνες φρένου της NISSIN. Επίσης διαθέτει εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι 48mm της KYB κλειστού φυσιγγίου και πίσω αμορτισέρ KYB. Ενσωματώνει επίσης διακόπτη αλλαγής χαρτογράφησης DRY - RAIN που επιτρέπουν την προσαρμογή της απόκρισης του κινητήρα ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και τις δυσκολίες που συναντώνται σε κάθε πίστα ή έδαφος.
Μερικές φορές δεν χρειάζονται πολλά για να τα έχετε όλα... ¡Ανακαλύψτε το από μόνοι σας!
MR Racing 2023
Specs

Ανεστραμμένο πιρούνι από την Kayaba 48 mm

Τρόμπες και δαγκάνες φρένων εμπρός και πίσω από την Nissin

Ηλεκτρική μίζα

Νέοι βελτιωμένοι χάρτες ανάφλεξης
Gallery
Motorcycle Details
Κινητήρας | 2T (δίχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος) |
Κυβισμός | 299,3 cc/ 249,5cc |
Bore x stroke | 72 x 72 mm |
Εκκίνηση | Ηλεκτρική μίζα και Μανιβέλα |
Ανάφλεξη | Ηλεκτρονική - Euro 5 |
Καρμπυρατέρ | Kehin PWK 38 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχυτήτων |
Συμπλέκτης | Συμπλέκτης με υγρό πολύδισκο, Τρόμπα συμπλέκτη MAGURA |
Σύστημα εισαγωγής | Direct reed valve VForce 4 |
Σύστημα εξάτμισης | Εξάτμιση Tecnigas - Τελικό RIEJU Powered |
Πλαίσιο | Χρωμιομολυβδαίνιο κεντρικής δοκού |
Υποπλαίσιο | Αλουμινίου |
Ψαλίδι πίσω τροχού | Αλουμινίου με μοχλικό |
Εμπρός ανάρτηση | KYB 48 mm, AOS System, Closed Cartridge |
Πίσω αμορτισέρ | Αμορτισέρ με ντεπόζιτο υγραερίου KYB |
Διαδρομή εμπρός ανάρτησης | 300 mm |
Διαδρομή πίσω ανάρτησης | 131 mm |
Τιμόνι | Neken Variable diameter |
Πλαστικά | Αθραυστα πλαστικά |
Εμπρός ζάντα και λάστιχο | Excel 1.6 x 21 - 90/90 - 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT |
Πίσω ζάντα και λάστιχο | Excel 2.15 x 18 - 140/80 - 18 70R Michelin Enduro Medium R TT |
Τύπος ζάντας | Excel ζάντα, αλουμινίου |
Εμπρός φρένα | Δαγκάνα Nissin - NG δισκόπλακα 260χιλ |
Πίσω φρένα | Δαγκάνα Nissin - NG δισκόπλακα 220χιλ |
Επικοινωνία
Για οποιαδήποτε πληροφορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας