
Το απόλυτο στα χέρια σας
Με το Rieju MR 250/300 PRO μπορείτε να κάνετε από τις εξορμήσεις σας στο βουνό μέχρι και να αγωνιστείτε σε αγώνες enduro ή hard off-road και extreme. Βασισμένο στο ήδη καλοστημένο και ολοκληρωμένο πακέτο του MR 250/300 Racing, η Rieju αποφάσισε να τοποθετήσει κάποια από τα πιο ποιοτικά και ιδιαίτερα αξεσουάρ που υπάρχουν κάνοντας το PRO το πιο υψηλών προδιαγραφών enduro της κατηγορίας του. Οι κυριότερες διαφορές του είναι η αντιτριβική επίστρωση του πιρουνιού της Kayaba σε συνδυασμό με τις ελαφρύτερες, κόκκινες ανοδιωμένες τιμονόπλακες XTRIG ROCS, ζάντες από την GOLD SPEED με ισχυρότερα κόκκινα ανοδιωμένα κέντρα τροχών, φίλτρο αέρος της Funnelweb και τέλος βεντιλατέρ για ατελείωτες ώρες οδήγησης.
Specs

Ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba 48χιλ.

Σετ δαγκάνες και τρόμπες της Nissin εμπρός και πίσω
με πλευστή δισκόπλακα εμπρός

Goldspeed Pro HD ζάντες με
προστατευτικά αυτοκόλλητα στεφανιού

Τιμόνι Renthal Twinwall μεταβλητής διατομής

Βεντιλατέρ ψυγείου

Γκριπ τιμονιού Renthal

XTRIG ROCS τιμονόπλακες κόκκινες ανοδιωμένες,
ελαφρύτερες και ισχυρότερες

Φίλτρο αέρος - φίλτρο με μεγαλύτερη επιφάνεια φιλτραρίσματος

Προστατευτικά κινητήρα

Αλυσίδα με υψηλής ποιότητας με o-ring

Σέλα με διπλό αντιολισθητικό υλικό
Gallery
- motoworkz.gr-rieju-mr-pro-2022-gallery-image1
- motoworkz.gr-rieju-mr-pro-2022-gallery-image2
- motoworkz.gr-rieju-mr-pro-2022-gallery-image3
- motoworkz.gr-rieju-mr-pro-2022-gallery-image4
- motoworkz.gr-rieju-mr-pro-2022-gallery-image5
- motoworkz.gr-rieju-mr-pro-2022-gallery-image6
- motoworkz.gr-rieju-mr-pro-2022-gallery-image7
- motoworkz.gr-rieju-mr-pro-2022-gallery-image8
Motorcycle Details
Κινητήρας | 2T (δίχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος) |
Κυβισμός | 299,3 cc/ 249,5cc |
Bore x stroke | 72 x 72 mm |
Εκκίνηση | Ηλεκτρική μίζα και Μανιβέλα |
Ψύξη | Ψυγείο νερού με βεντιλατέρ |
Ανάφλεξη | Ψηφιακό CDI - Euro 5 |
Διπλός χάρτης | Διπλός χάρτης λειτουργίας κινητήρα (Ήλιος- Βροχή) |
Καρμπυρατέρ | Kehin PWK 38 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχυτήτων |
Συμπλέκτης | Συμπλέκτης με υγρό πολύδισκο, Τρόμπα συμπλέκτη MAGURA |
Σύστημα εισαγωγής | Direct reed valve VForce 4 |
Σύστημα εξάτμισης | Εξάτμιση Tecnigas - Τελικό RIEJU Powered |
Chassis | Central spine in Chromium Molybdenum Steel |
Subframe | Aluminum |
Swingarm | Aluminium and Linkage system |
Front fork | KYB 48 mm, AOS System, Closed Cartridge Anti-Friction Treatment DLC |
Shock Absorber | Shock absorber with gas tank KYB |
Front suspension travel | 300 mm |
Rear suspension travel | 131 mm |
Seat | Non-slip bicolor Enduro Pro |
Handlebar | Double diameter Renthal 997 |
Grips | Renthal |
Bodywork | Unbreakable plastic |
Εμπρός ζάντα και λάστιχο | GOLDSPEED PRO HD 1.6 x 21 - 90/90 - 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT |
Πίσω ζάντα και λάστιχο | GOLDSPEED PRO HD 2.15 x 18 - 140/80 - 18 70R Michelin Enduro Medium R TT |
Τύπος ζάντας | GOLDSPEED PRO HD ζάντα, αλουμινίου |
Εμπρός φρένα | Τρόμπα και δαγκάνα Nissin - NG δισκόπλακα 260χιλ |
Πίσω φρένα | Τρόμπα και δαγκάνα Nissin - NG δισκόπλακα 220χιλ |
Επικοινωνία
Για οποιαδήποτε πληροφορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας